reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Viliam Fiedler

Viliam Fiedler

Bloger 
  • Počet článkov:  21
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som študentom Filozofie na Masarykovej Univerzite v Brne a členom o.z. Slovenská Pirátska Strana. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáFilozofiaÚvahyPoviedkyHudbaSúkromné

reklama

Úvahy

Petícia za odobratie licencie SOZA

Viliam Fiedler

Petícia za odobratie licencie SOZA

Slovenská Pirátska Strana rozbehla petíciu ktorou sa snaží presadiť odobratie licencie Slovenskému ochrannému zväzu autorskému. Petíciu len za pár hodín jej existencie elektronicky podpísalo viac než 350 ľudí. Má petícia šancu na úspech? Aké situácie kvôli nej môžu vzniknúť?

  • 3. nov 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 807x
  • 24
Pirátske hnutie na Slovensku

Viliam Fiedler

Pirátske hnutie na Slovensku

Pirátske hnutie je jedným z najrýchlejšie sa rozširujúcich na svete. Dôvod je jednoduchý. Témy, ktorými sa Piráti zaoberajú sú pre celú mladú generáciu veľmi blízke. Internet je niečo, čo mladí používajú každý deň.  Pirátske strany po celom svete oslavujú úspechy. Najviac viditeľné to je v Nemecku, kde sa počet členov Pirátskej Strany pohybuje v tisícoch a už sa im podarilo získať miesta vo viacerých nemeckých štátoch a mieria do Bundestag-u. Aj na Slovensku existuje obdoba Pirátskej Strany, ktorá zápasí s viacerými problémami.

  • 23. aug 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 236x
  • 23
Črepiny

Viliam Fiedler

Črepiny

Zistil som, že mám rád rána po prepitej noci. Väčšina z nás ich neznáša a sám som k tej väčšine patril. Ale v poslednej dobe- ich proste mám rád. Človek pootvorí oči, poobzerá sa okolo seba a uvidí svoju dôverne známu izbu. Teda, ak samozrejme nespal niekde inde, že?

  • 31. dec 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Dieťa noci

Viliam Fiedler

Dieťa noci

Trochu experiment, snažil som sa znížiť logickú naveznosť viet na minimum, ale aby pri tom stále dávali aspoň nejaký zmysel. V podstate sonda do duše strateného človeka, ktorý nachádza útechu v noci, no nakoniec sa mu to stane osudným. Som zvedavý na reakcie, odpuste prípadné gramatické chyby prosím.

  • 1. jan 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 493x
  • 0
Stratený v generácii

Viliam Fiedler

Stratený v generácii

Čo sa to z dnešnou mládežou deje? Iste si aj vy kladiete takúto otázku a zrejme si nakoniec na ňu aj odpovedáte tým, že ste už asi príliš starý. Lenže ja sa sám seba na toto pýtam tiež. A to som človek, ktorý sa medzi mladých stále radí.

  • 26. okt 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 84
reklama
Na čo to vlastne mám byť hrdý?

Viliam Fiedler

Na čo to vlastne mám byť hrdý?

Kratučká úvaha o tom ako vidím svoj národ...

  • 24. okt 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 519x
  • 188
reklama
SkryťZatvoriť reklamu